בלוג

 המערכת מקבלת בברכה חומרים לפרסום

הצעות למאמרים וחומר מקצועי נא לשלוח ל  office@yeholet.co.il

אתם יושבים מול מועמד לעבודה בעסק, מראיינים אותו ומנסים לתהות על קנקנו. לכאורה, סצינה פשוטה בתהליך של העסקת עובדים חדשים, שיחה בין שני בני אדם, שבמסגרתה אתם אמורים לקבוע האם אותו מועמד מתאים לעבודה אצלכם או לא, אלא שבפועל מדובר על סצינה מאוד לא פשוטה, ואם אתם אכן מבינים את החשיבות של העסקת עובדים חדשים שמתאימים לעסק, אתם צפויים לשעות ארוכות של התלבטות, שההחלטה שתתקבל בסופה תהיה תלויה מאוד ביכולת שלכם
חברת השמה בהייטק – מדוע חשובה ההתמחות בהייטק? אתם מנהלים ארגון בענף ההייטק, ואתם מחפשים עובדים לתפקידים שונים שיכולים להיות קשורים ישירות לפעילות הפיתוח הטכנולוגי, ויכולים להיות קשורים להיבטים רחבים אחרים בארגון, לרבות ניהול, שיווק, פיתוח עסקי ומכירות. עצם העובדה שמדובר בחברת הייטק, מאפשרת להניח בסבירות גבוהה יחסית, שאתם מיישמים חשיבה עסקית מתקדמת מעט יותר מאשר הארגון הממוצע במשק הישראלי ובכלל. כחברת הייטק, אתם לבטח מבססים את פעילותכם על חדשנות, על
חברת השמה – כללי ממש כמו בקרב הציבור הרחב, גם במגזר העסקי ניתן לזהות שורה ארוכה של צרכים, תפיסות עסקיות וצרכים שונים של ארגונים עסקיים. לכל ארגון עסקי ישנם דגשים שונים שסביבם מתנהל המאמץ המרכזי בארגון. בארגונים מסויימים מדובר בגיוס העובדים הנכונים, הכשרתם ואימונם על בסיס קבוע ותגמולם בהתאם, ובארגונים אחרים מדובר בפיתוח מוצרים חדשניים, תחזוקה של קווי ייצור או הפקת הפעילויות השיווקיות הטובות ביותר. יחד עם זאת, בכל הארגונים הללו,
פרסום מודעת דרושים – לא מה שחשבתם יש לכם עסק קטן או בינוני, ואתם מעוניינים לגייס עובד או מספר עובדים חדשים לתפקידים שונים בעסק. המשימה שעומדת לפניכם היא לכאורה פשוטה מאוד: כתיבת מודעת דרושים קצרה, פרסום מודעת דרושים באתר אינטרנט, עריכת מספר ראיונות למועמדים השונים ששולחים את קורות החיים שלהם, ובתוך שבוע שבועיים תוכלו לגייס את העובדים הנדרשים. למרבה הצער, כך מתנהלים מרבית העסקים, וזאת על אף שעובדים הם המשאב החשוב
מערך מכירות – איך אתם מתגמלים את העובדים שלכם? מחלקת המכירות היא אחת המחלקות החשובות ביותר בכל ארגון. בסופו של דבר, מטרתו של כל ארגון עסקי היא למקסם את הרווח לבעלי המניות, ואת הרווח הזה ניתן לייצר אך ורק באמצעות מכירות. כמה שיותר מכירות, כמה שיותר איכותיות, כך תגדלנה הכנסות הארגון ובהתאם לכך יגדל הרווח. מן הסתם, מערך מכירות הוא אינו גורם העומד בפני עצמו, והוא חייב לקבל את התמיכה הנדרשת
חיפוש עובדים – איך עושים את זה בשנת 2016?   על אף שאנו חיים בעידן בו הנגישות של עובדים למעסיקים, והנגישות של מעסיקים לעובדים פוטנציאליים הן בשיאן, הצורך בעובדים ותהליכי חיפוש עובדים הן שתי עובדות חיים המלוות אותנו כבר אלפי שנים. היום, שנת 2016, אחד הכלים החשובים ביותר העומדים לרשותנו כמעסיקים, כדי למצוא עובדים מתאימים לארגון, הוא האינטרנט, אך לא רק. כיום גם קיימים גופים מקצועיים, שלראשונה בהיסטוריה מאפשרים ליישם את תהליך
בעבודה עם חברת השמה בהייטק, כמו בכל דבר אחר, קיימים שורה של חסרונות ויתרונות, אם כי היקף החסרונות במקרה זה הוא כל כך נמוך ביחס ליתרונות, שנכון יותר לדבר תחילה על החסרונות ולאחר מכן לפרט את היתרונות, שמקבלים אף משנה תוקף כאשר מדובר בחברת הייטק המחפשת עובדים באמצעות חברת השמה בהייטק. אך לפני שנסביר את הדברים, נתחיל כאמור בחסרונות שבעבודה עם חברת השמה. החסרון הראשון שגם משפיע בצורה הברורה ביותר
כאשר מדובר במודלים למערכי מכירות, מדובר בדרך כלל במודלים העוסקים בניהול, ובמיוחד תגמול מערך מכירות. כמעט בכל עסק כלכלי, קיים מרכיב של מכירות, ובארגונים עסקיים רבים ישנו מערך שלם של אנשי מכירות, המיועדים לקדם את מכירות העסק במקביל לפעילות השיווק ופעילותן של יתר המחלקות בארגון. מערך המכירות של הארגון הוא למעשה האמצעי והכלי המרכזי העומד לרשותו על מנת לייצר מכירות ולהגדיל את היקף ההכנסות של העסק. השאלה היא מהו המודל
גיוס עובדים הוא מהלך עסקי כמו כל מהלך עסקי אחר, ובמובנים רבים נחשב לאחד המהלכים החשובים ביותר עבור ארגון עסקי טיפוסי, לשם כך שוכרים את שירותיה של חברת השמה. כעסק, עומדים לרשותכם שורה של כלים הנקראים 'אמצעי ייצור'. אלו יכולים להיות קווי ייצור, מחשבים, מדפסות משולבות, משרדים עם ריהוט משרדי, חומרים שיווקיים וכל אמצעי אחר שמסייע לכם להשיג את המטרה הסופית של יצירת ערך לבעלי המניות. בתוך כל המכלול השלם
עובדים הוא המשאב החשוב ביותר במרבית הארגונים, וזאת עובדה שנקבעה במסגרת אין ספור מחקרים שנעשו בתחום. בהתאם לכך, ישנם ארגונים רבים המשקיעים משאבים עצומים בתהליכים של חיפוש עובדים, מיון וגיוס עובדים, אימון והכשרת עובדים, תגמול עובדים ושימור עובדים, מתוך ידיעה ברורה שאלו הם משאבי הייצור החשובים ביותר שעומדים לרשותם. לצידם פועלים גם ארגונים רבים שאינם מודעים לחשיבות כוח האדם בארגון, ופועלים על בסיס של מילוי תפקידים פנויים בארגון בלבד. העובדה
מחלקת המכירות היא אחת מהמחלקות החשובות ביותר בארגונים עסקיים, ובלא מעט מהם גם המחלקה החשובה ביותר. בסופו של דבר, תהליכי צמיחה והתפתחות הם תהליכים עתירי הון, הדורשים מהארגון תזרים מזומנים חיובי ומקורות מימון שיאפשרו לעסק לגדול. הערוץ החשוב ביותר שעומד לרשות הארגון לייצר את אותו תזרים ואת ההכנסות הנדרשות הוא ערוץ המכירות, שמטרתו היא לגייס לקוחות חדשים שייצרו עבור הארגון הכנסות נוספות. בדיוק מהסיבה הזאת, זהות אנשי המכירות ורמת המקצועיות
זוהי אחריותו של מנהל המכירות שכל העובדים במחלקה שלו יצליחו בתפקידם. הכנת מערך המכירות באופן שישיג תוצאות גבוהות תלויה בתשתית שמתפקידו של מנהל המכירות להכין לכל העובדים במחלקה.   מבצעים ללקוחות מבצעים חודשיים ללקוחות. מבצעים תקופתיים ללקוחות. מבצעים על בסיס גאוגרפי לקהל יעד באזורים מסויימים. מבצעים למיוחדים לקבוצות מוגדרות.     מבצעים לאנשי המכירות מבצעים יומיים לאנשי המכירות מבצעים שבועיים לאנשי המכירות מבצעים חודשיים לאנשי המכירות   אספקת לידים ופניות טלפוניות למחלקה באופן שוטף פניות ממודעות במדיה ובאינטרנט      
בבואך לבחור אנשי מכירות חשוב להבין מראש מה אנחנו רוצים להשיג -   בתוך שבועיים מקסימום צריך להשלים את ההערכה לגבי העובד, ולקבל החלטה בהתאם. העובד המוכשר והמבריק  - קולט מהר, מבין מהר, עובד נכון, משיג תוצאות - עובד זה בדרך כלל לא יישאר הברה זמן בתפקיד המוצע. יש סיכויים גבוהים שאם לא יציעו לו קידום בשכר או קידום בתפקיד, הוא יאבד עניין. עובדים כאלה בדרך כלל מקבלים הצעות נוספות ויבחנו החלפת עבודה במידה